Optimizare SEO

 

Conceptul de SEO reprezinta unul dintre cele mai la moda instrumente de promovare online din ziua de astazi, care sta pe buzele tuturor si care se afla constant sub cele mai aspre critici si analize. Unii spun ca SEO este mort si ca noul rege este content marketing-ul, altii ca orice website este condamnat fara SEO. Greu de spus cine are mai multa dreptate ... Cert este ca optimizarea SEO ofera o serie de beneficii sigure si pe termen lung, foarte utile pentru orice afacere care isi desfasoara activitatea in mediul online.

 

Dar haideti s-o luam cu inceputul: Ce este SEO?

 

Ca sa sarim peste x,y,z definitii, vom spune asa: optimizarea unui website din diverse perspective (a cuvintelor cheie, continutului, navigatiei, imaginilor, link-urilor, titlurilor si subtitlurilor, etc.), astfel incat acesta sa se afiseze pe o pozitie satisfacatoare (preferabil pe primele pozitii) in cadrul cautarii organice (pe Google).

 

Cu alte cuvinte, daca ai un website care ofera spre vanzare ceaiuri bio, de exemplu, optimizarea SEO te poate ajuta sa te promovezi in mediul online atragand trafic de calitate, din pagina cu rezultatele cautarii de pe Google: Astfel, cand un potential client cauta „ceai bio ghimbir” el poate vedea ca si prim rezultat al cautarii website-ul tau, cu trimitere directa catre pagina ta cu ceai de ghimbir bio.

 

Suna ideal, nu?

 

Pe cat de frumos suna, pe atat de dificila este obtinerea unei astfel de pozitionari in motoarele de cautare. Deoarece concurenta este acerba si multi dintre cei care se lauda ca fac SEO sunt de fapt niste amatori in cautare de castiguri usoare.

 

Optimizarea SEO nu se face peste noapte, ci este un proces continuu, care iti poate rasplati perseverenta si rabdarea cu rezultate exceptionale.

 

Un SEO puternic presupune prezenta componentelor sale de baza: content (continut), link-uri si retele de socializare (care abia recent au inceput sa fie folosite in acest scop). Continutul trebuie sa se concentreze asupra nevoilor audientei, in timp ce retelele sociale amplifica raza de actiune, asigurand motoarele de cautare ca utilizatorii considera informatiile oferite drept valoroase. Link-urile provenite de la website-uri de calitate sustin si ele ideea ca site-ul in cauza este unul de incredere, completand primele 2 componente in obtinerea unui SEO puternic.

 

Cea mai buna modalitate de a testa cat de bine este pozitionat website-ul afacerii tale in motoarele de cautare este de a introduce cuvinte reprezentative (legate de afacerea ta si produsele sau serviciile oferite) in bara de cautare. Daca website-ul tau apare, atunci „Felicitari!” – ai un SEO puternic. Daca nu apare, atunci este ca si cand nu ai exista si clar ai nevoie de SEO.

 

Iata cateva dintre beneficiile pe care ti le poate aduce optimizarea Seo in mediul online:

 

 

    • Cresterea traficului targetat pe website-ul tau
    • Imbunatatirea experientei vizitatorilor prin oferirea unui website „user friendly”
    • Cresterea ratei de conversie (raportul dintre numarul total de vizitatori si cei care intreprind actiunea dorita: cumpara un produs/serviciu, se inscriu la newsletter, etc.)
    • Imbunatatirea notorietatii afacerii tale
    • Cresterea vizibilitatii programelor de Social Media
    • Scaderea costurilor si cresterea vanzarilor
    • Obtinerea unui ROI (return on investment = rentabilitatea capitalului investit) mai bun
    • Diferentierea fata de competitie

 

 

MVR Marketing Solutions te ajuta sa iti promovezi afacerea si sa te pozitionezi asa cum iti doresti in cautarea organica Google (noua ne place mult prima pagina) astfel incat clientii tai sa te gaseasca cu usurinta si afacerea ta sa prospere si in mediul online.

 

 

Servicii Optimizare SEO MVR Marketing Solutions
Gaseste-ne si pe Social Media
footer