Identitate Vizuala

 

Acorda-ti cateva minute si gandeste-te la afacerea ta. Care este primul lucru care iti vine in minte? Daca ai putea-o incadra sub forma unei imagini, care ar fi aceea? Se potriveste logo-ul afacerii tale cu imaginea pe care o ai in minte? Dar celelalte materiale de promovare pe care le oferi potentialilor clienti?

 

Imaginea pe care tu o ai in minte poate fi imaginea pe care ceilalti si-o formeaza despre afacerea ta ... sau nu. Depinde in primul rand daca viziunea ta se regaseste in elementele care influenteaza imaginea afacerii tale. Mai departe, depinde de cat de bine este ea transmisa si interpretata de potentialii clienti. Aici intervine identitatea vizuala.

 

Identitatea vizuala sau felul in care iti prezinti afacerea (prin logo, slogan, fonturi, culori si elemente de design care se regasesc in materialele de promovare) influenteaza foarte mult imaginea pe care si-o fac clientii tai despre tine. Aceasta se refera, de fapt, la felul in care afacerea ta este privita si perceputa de ceilalti (clienti, concurenti, distribuitori, parteneri, etc.).

 

Astfel, atunci cand ne referim la identitate vizuala, vorbim despre:

 

 

    • Logo
    • Slogan
    • Culorile companiei
    • Font-urile folosite
    • Elementele de design.

 

 

Elementele de mai sus trebuie sa se regaseasca in toate materialele folosite pentru promovarea afacerii tale:

 

 

    • Carti de vizita
    • Brosuri
    • Produse de papetarie (plicuri, pixuri, etc.)
    • Documente oficiale
    • Cataloage, etc.

 

 

O identitate vizuala puternica te ajuta sa te diferentiezi de multime. In special daca afacerea ta este la inceput sau isi desfasoara activitatea pe o piata cu o concurenta ridicata, trebuie sa creezi imaginea dorita in mintea clientilor, si nu sa o lasi la intamplare. O identitate vizuala consistenta usureaza si comunicarea cu potentialii clienti intrucat daca acestia iti recunosc afacerea si isi creeaza o parere pozitiva privind produsele/serviciile oferite vor fi mult mai interesati de ceea ce doresti sa le transmiti.

 

Noi consideram ca o identitate vizuala puternica trebuie sa fie:

 

 

    • Diferita - sa se diferentieze de alte afaceri
    • Autentica – afacerea ta sa fie unicul posesor al tuturor elementelor sale
    • Relevanta - atat pentru clientii tai cat si pentru afacerea in sine
    • Consistenta - sa transmita acelasi mesaj indiferent de mediile abordate.

 

 

La polul opus, o imagine publica difuza si inconsistenta nu aduce decat dezavantaje, sabotand succesul eforturilor de promovare:

 

 

    • Clientii nu te tin minte si nu asociaza produsele/serviciile oferite cu afacerea in sine
    • Concurentii tai cu o identitate vizuala bine definita castiga teren in fata afacerii tale
    • Reputatia afacerii tale nu are aceleasi premize de crestere.

 

 

MVR Marketing Solutions te ajuta sa iti creezi o identitate vizuala memorabila care sa te sustina in construirea imaginii dorite. Nu trebuie decat sa te gandesti la cum vrei sa fie privita afacerea ta de clienti, de restul de ocupam noi.

 

 

Servicii Identitate Vizuala MVR Marketing Solutions
Gaseste-ne si pe Social Media
footer