Creatie Grafica

 

Cream identitate, vizibilitate si atractivitate. Cu alte cuvinte, iti ajutam afacerea sa se diferentieze, sa devina cunoscuta si sa atraga clienti.

 

Daca vrei sa vezi de ce afacerea ta are neaparata nevoie de materiale de promovare (brosuri, cataloage, flyere, etc.) de calitate, nu trebuie decat sa efectuezi un test simplu: creeaza 2 tipuri de flyere (cu texte identice) – unul facut de un profesionist si unul de un amator si distribuie-le potentialilor clienti. Sau si mai simplu, intreaba un numar de 10-20 de clienti care li se pare cel mai atractiv si convingator. Raspunsul va fi unanim: calitatea va iesi invingatoare.

 

Felul in care arata materialele tale de promovare va fi direct proportional cu numarul de clienti pe care il vor atrage. Desigur ca o importanta majora o are si mesajul transmis, ambele elemente completandu-se in crearea imaginii care se doreste a fi perceputa de potentialii clienti. In special astazi, cand ambalajul reprezinta de multe ori un factor decisiv in alegerea unui produs sau serviciu, creatia grafica trebuie sa fie una de calitate, orientata catre dorintele clientilor.

 

Ce este Creatia Grafica?

 

Creatia grafica reprezinta transpunerea unei idei sau viziuni intr-o forma vizuala, astfel incat sa poata fi inteleasa de alte persoane. Cu alte cuvinte, este o forma de comunicare, ce poate fi folosita cu succes ca si metoda de promovare.

 

Creatia grafica publicitara are ca obiectiv transmiterea unui anumit tip de mesaj (legat de produsele, serviciile, evenimentele, ofertele tale) catre publicul tinta, in vederea obtinerii unui raspuns, scopul principal al acesteia fiind orientat catre crearea unei experiente emotionale. In privinta raspunsului dorit, acesta isi propune motivarea publicului tinta in a: cumpara, recomanda, tine minte, incerca, participa la ceva. Astfel, toate materialele grafice (brosuri, pliante, flyere, cataloage, etc.) indeamna clientii la actiune, avand un puternic rol in activitatile de promovare.

 

Pentru noi, creatia grafica nu inseamna a edita, ci:

 

 

    • a clarifica
    • a aduce un plus de valoare
    • a convinge
    • a starni sentimente.

 

 

De-a lungul timpului, clientii nostri ne-au invatat ca cele mai bune „reguli” in creatia grafica sunt cele care aduc rezultate si care sunt gandite prin prisma persoanei careia i se adreseaza (consumatorul final):

 

 

    • Intotdeauna trebuie sa existe un mesaj care se doreste sa fie comunicat. Fara acesta, conceptul grafic isi pierde logica.
    • Mesajul transmis trebuie sa fie clar. Cele mai bune creatii sunt cele care transmit ceva si care raman in mintea cititorilor.
    • Armonia este foarte importanta. Toate elementele trebuie sa fie in armonie pentru a nu dezechilibra imaginea de ansamblu si petru ca mesajul sa nu-si piarda din putere.
    • Culorile trebuie alese in functie de mesajul transmis si de semnificatia lor din punctul de vedere al publicului tinta. Din moment ce acestea pot influenta la nivel psihologic si emotional, alegerea lor trebuie facuta dupa principii bine definite.
    • Simplitatea este de cele mai multe ori cea mai buna varianta.

 

 

MVR Marketing Solutions te ajuta sa transmiti clientilor tai mesajul dorit, punandu-ti la dispozitie idei grafice creative care vor starni interesul si care vor obtine efectul dorit si raspunsul asteptat.

 

Gaseste-ne si pe Social Media
footer