Consultanta Marketing

 

  • Esti in cautare de noi metode de atragere a clientilor si fidelizare a celor existenti?
  • Iti doresti ca afacerea ta sa devina din ce in ce mai cunoscuta si numele sau sa fie rostit cu entuziasm si incredere?
  • Sau poate vrei sa-ti dezvolti afacerea intr-o noua directie?

 

Ai nevoie doar de un plan de actiune bine gandit, care sa fie in concordanta cu obiectivele de marketing ale afacerii tale!

 

MVR Marketing Solutions te ajuta sa aplici strategii de marketing orientate spre: cresterea numarului de clienti, cresterea cotei de piata, lansarea unui nou produs sau serviciu, cresterea competitivitatii, intrarea pe o noua piata sau cresterea volumului de vanzari.

 

Planificarea strategica de marketing reprezinta un element cheie in promovarea afacerii tale, ce poate face usor diferenta dintre succes si esec. Aceasta este importanta nu doar pentru atingerea obiectivelor, ci si pentru intelegerea pietei, a concurentei si a clientilor actuali si potentiali. De asemenea, prin intermediul sau poti identifica oportunitatile si amenintarile mediului intern si extern al afacerii tale si te poti pozitiona in conformitate cu obiectivele stabilite.

 

Cu alte cuvinte, planificarea strategica de marketing este necesara pentru stabilirea:


  • pozitiei pe care afacerea ta doreste sa o obtina pe piata
  • obiectivelor de marketing, subordonate obiectivelor afacerii
  • modalitatilor prin care acestea se vor atinge, intr-o anumita perioada de timp.

 

Desi exista voci care nu atribuie planificarea strategica de marketing afacerilor mici, noi credem ca orice tip de afacere, indiferent de marime sau vechime pe piata, se poate bucura de avantajele strategiilor si planurilor de marketing. De ce? Pentru ca planificarea inseamna control, iar controlul este precursorul stabilitatii si sigurantei.

 

De exemplu: vrei sa cresti volumul de vanzari pentru un produs anume si te-ai hotarat pentru o campanie de promovare agresiva, pe o perioada de 3 luni.

 

Daca optezi pentru inceperea campaniei fara sa iei in calcul elaborarea unei strategii de promovare, vei incepe poate sa faci reduceri de pret, pentru a incuraja cresterea vanzarilor, sau vei apela la reclamele platite online sau poate vei merge pe varianta reclama de tip outdoor (stradala). Sau poate vei incerca toate cele 3 variantele, in speranta ca daca eforturile sunt mari, la fel vor fi si rezultatele.

 

Daca alegi varianta planificarii strategice, ai incepe cu analiza produsului, a clientilor sai, a pietei (inclusiv a concurentei), dupa care, pe baza rezultatelor obtinute din cele 2 analize (mediu intern si extern), vei putea alege varianta cea mai buna de a ajunge la clienti (daca acestia comanda online, trebuie sa ajungi la ei pe web, daca sunt mai conservatori si prefera revistele si magazinele de specialitate, atunci trebuie ca produsul tau sa fie prezent in paginile presei scrise, etc.). Vei planifica fiecare actiune in detaliu, luand in calcul timpul de desfasurare al campaniei, bugetul stabilit si resursele alocate.

 

Observi diferenta?

 

Da, varianta planificarii strategice pare mai complicata, dar si rezultatele sunt pe masura.

 

Noi suntem alaturi de tine si te ajutam in atingerea obiectivelor propuse. In functie de nevoile afacerii tale, iti stam la dispozitie cu urmatoarele servicii de elaborare si/sau implementare a:


  • strategiei de marketing (pe termen scurt, mediu sau lung), indiferent de tip:
    • generala
    • de promovare online
    • de content marketing
    • de Social Media
    • de pret, de produs, etc.
  • planului de marketing
  • campaniilor de promovare.

 

 

 

Gaseste-ne si pe Social Media
footer