Branding

 

Crearea unui brand reprezinta un proces complex, de modul in care acesta este definit, construit si apoi „crescut” depinzand succesul sau esecul sau. Acesta este cu atat mai important intrucat de multe ori clientii nu cumpara un produs pentru caracteristicile oferite sau nivelul pretului, mai ales daca acestea sunt asemanatoare cu cele ale altor produse similare de pe piata, ci tocmai pentru brand-ul care se afla in spate si inspira incredere.

 

Recent o amica ne povestea cum, indiferent de ce produse apar noi pe piata, ea ramane loiala brand-ului ei de sapun pentru piele sensibila. L-a testat acum cativa ani, i s-a parut eficient, bland cu pielea ei, accesibil ca pret (poate usor mai scump decat restul sapunurilor din supermarket-uri) si de atunci il recomanda tuturor. Ce a convins-o sa-l incerce si apoi sa continue sa-l foloseasca ...? Brand-ul. Amica este mare amatoare de produse sanatoase, fiind preocupata ca produsele pe care le foloseste sa contina ingrediente naturale, fara compusi chimici nocivi. Astfel, auzise de brand-ul respectiv ca fiind unul orientat spre natura, continand compusi naturali, non-toxici, si vazand sapunul a fost curioasa sa-l incerce. Apoi, dupa prima testare, tot increderea in brand-ul respectiv a convins-o sa continue sa-l foloseasca. Mai mult, parerea sa buna despre unul dintre produse (sapunul pentru piele sensibila) s-a transmis si asupra celorlalte produse din brand-ul respectiv (lotiuni de corp, sampoane, etc.).

 

Dar de ce este brand-ul atat de important ...? Pentru ca el cuprinde toate experientele, parerile si recomandarile clientilor care au decis sa-l foloseasca, din acest motiv fiind esentiala promisiunea pe care acesta o face si de care trebuie sa se tina.

 

La nivelul afacerii tale, brand-ul te ajuta sa te diferentiezi de concurenta, sa iesi din anonimat, sa creezi noi produse care sa il completeze si sa castigi loialitatea clientilor. Cu cat investesti in transmiterea unei imagini unitare si compacte a brand-ului, cu atat elementele sale (logo, nume, paleta de culori, font-uri, etc.) vor fi usor recunoscute de potentialii clienti. Si dupa cum stii deja, recunosterea brand-ului de catre potentialii clienti este primul pas in cresterea notorietatii.

 

Indiferent daca afacerea ta are nevoie de un (re)branding la nivel corporate sau de unul la nivel functional, pentru un produs sau o serie de produse, nu subestimata importanta unui brand sustenabil in atingerea obiectivelor stabilite.

 

Branding-ului este foarte util oricarui tip de afacere pentru:

 

 

    • Crearea unei personalitati unice
    • Diferentiere, mai ales cand produsul sau serviciul de respectiv este intens comercializat
    • Castigarea increderii clientilor si transformarea lor in cumparatori fideli
    • Cresterea (la nevoie) a preturilor
    • O mai buna pozitionare a produselor
    • Cresterea notorietatii afacerii.

 

 

MVR Marketing Solutions te ajuta in definirea, crearea si dezvoltarea conceptului de brand la nivelul afacerii tale, astfel incat aceasta sa devina un brand cunoscut, respectat si apreciat de clientii tai si temut de concurenti.

 

 

Servicii Branding MVR Marketing Solutions
Gaseste-ne si pe Social Media
footer